14.11.2010

Et gryteunderlag, en grytepåsetter, grytebrikke, bordskåner, hambus, varmebrikke og enkly

Kjært barn har mange navn. Jeg har kjøpt silketrykkutstyr og klør etter å prøve det ut på noe! Jeg tror det blir en et gryteunderlag, en grytepåsetter, grytebrikke, bordskåner, hambus, varmebrikke og enkly i første omgang. Motivet er under arbeid ennå , men to forslag nedenfor. Er vi litt lei av barter nå, eller er det plass til en til? En trebrikke med silketrykk, om jeg rekker å få det ferdig så blir den til salgt på Blå sitt julemarked lørdag 11. desember. Hvis ikke så har jeg laget julekort og kalendere (mer om det senere).

6 kommentarer:

  1. I dont understand a word, but they are adorable!

    SvarSlett
  2. Thanks :-) Maybe I should also wright in english! I am going to use silkscreening to make (whats it`s name) a thing to put kettles on.

    SvarSlett
  3. Morsom idé! Alltid så full av ideer du, Henris!

    Har veldig lyst ti å møte deg den 11., men jeg jobber til 15:45 i Drammen. Hvor lenge sitter du på Blå?

    Jeg ønsker meg også silketrykkutstyr!

    SvarSlett
  4. Takk for det! Vet som sagt ikke om jeg rekker å lage den da. Jeg sitter på markedet til klokka fem, så håper du rekker å komme innom :-)

    SvarSlett
  5. Håper jeg rekker toget som er i Oslo 16:17, da kommer jeg innom Blå en tur på hjemveien!

    Har så innmari lyst til å snakke lenge med deg, men det får vi ta ved en annen anledning, da. Uuuuuu!

    SvarSlett
  6. Ja, det blir sånn full fart samtaler for tida! Men kommer du til Gyldendal i morra da? Klokka seks til åtte!

    SvarSlett