12.01.2011

Nytt kontor på Compagniet!

Jeg har endelig kommet meg ut av hjemmekontoret. Takk til Compagniet som har ønsket meg velkommen hit! Compagniet ligger i Kirkebukta i Kragerø, nær sentrum. Fra før holder det til en glassblåser en keramiker og en klesdesigner her.

Jeg har to rom og boltre meg på med plass til både datarom og en butikkdel. Her tenker jeg å selge egendesignede bilder, kort, kalendere, bøker, tøydyr osv. og ta på meg oppdrag innen illustrasjon og grafisk design. Har du et oppdrag så ta kontakt på post@henriettenilsen.no







 To gode kontorkamerater! Vi er i full gang med å lære opp valpene til å være tålmodige kontorhunder, men de vil heller leke.

Ikke noe å si på utsikten! Compagniet ligger tre meter fra vannet og jeg har veranda på kontoret (skryt skryt).

4 kommentarer:

  1. Oioioi, der så det koselig ut! Må være fantastisk å få seg eget kontor. Jeg blir skikkelig misunnelig.

    Nå fikk jeg lyst til å komme inom på en kaffikopp!
    Har du forresten tenkt på å selge motivene dine (som jeg ser i rammene på veggene her og der) på epla?

    SvarSlett
  2. Takk takk :-) Kom på kaffe når som helst! Hotell Nilsen/Isnes har gratis kost og losji for Linnosaurer med mann og loppe.

    Jo, har kikka på blant annet Ida sin butikk på Epla, og det ser veldig bra ut. Så hadde nok vært en idè det!

    SvarSlett
  3. Superfine lokaler! La kreativiteten flomme!

    SvarSlett
  4. FANTASTISKE lokaler. helgigris. er paa utkikk etter noe selv, men tviler paa at jeg finner noe saa kult. jaja, det er jo lov aa haape......

    SvarSlett