20.02.2011

Brev fra fortiden og fremtiden

Denne deilige søndagen ryddet jeg litt i gamle filer på daten min og fant dette brevet (til meg 2006 fra meg 2066). I 2006 var jeg student på Kunsthøyskolen i Oslo og dette var svaret på en skoleoppgave som jeg ikke lenger husker ordlyden på. Noe med å lage et scenario tror jeg. Grøsser litt når jeg ser fontvalgene mine, men men :-)










Morsomt å tenke på at det er endel ting som har skjedd på disse fire årene siden jeg skrev dette. Alt jeg vet som Henriette fra 2006 ikke visste.  Jeg har jo faktisk fått gitt ut to barnebøker, jeg bor sammen med Kjell-Arne i et hus (riktignok hvitt, ikke gult) og vi flyttet sammen i 2008 ikke 2007, men har fortsatt å sy katter! Tror jeg må lage flere slike brev fra fremtiden :-) Gleder meg til å se når Kjell-Arne kommer til å begynne på rulleskøyter, det virker liksom litt fjernt nå...

6 kommentarer:

  1. Herlig...tankene mine begynte å spinne..
    Hadde jo vært moro å skrevet ned noen år frem, bare for å gå tilbake og se om det stemmer.
    Skikkelig gøyal fremstilling.
    Så flott at du har skrevet 2 barnebøker, helt imponert jeg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint at du la igjen (en veldig koselig) kommentar hos meg, for da fant jeg deg :) Veldig spennende illustrasjoner!!! Likte de veldig godt! Og så morsomt brev dette her var, spennende oppgave å få!
    Nå skal jeg kikke litt mer her inne.

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  3. du og du for en aldeles herlig blogg da og for en lysterlig historie ;)))
    takk for spor inne hos meg så fant jeg deg.

    og du, kjøp rulleskøyter til Kjell-Arne snart da, hihi

    SvarSlett
  4. Hahaha! Kjell-Arne ligner jo litt. Morsomt at han ser ut som seg sjøl som 85-åring. Blir nok en del knall og fall med de rulleskøytene i Kragerø, men. Pass på lårhalsen!

    SvarSlett
  5. Hehe :-) Han holder seg godt ja, verre med meg ser det ut til!

    SvarSlett
  6. Jeg måtte dra på smilebåndet av denne raggete karen på rulleskøyter ;)

    Det er fint å skrive brev til seg selv, husker jeg forsøkte på det da jeg var liten. Den gangen var det ulidelig å klare å holde seg bare i 1 uke, før man rev opp brevet man hadde skrevet... Så om du hadde klart å vente helt til 2066 hadde jeg blitt mektig imponert!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett