17.02.2011

Nytt i Epla butikken

Seks nye bilder er nå til salgs i epla butikken min. Det er motiver fra de to bøkene mine "Hva liker Muskatt?" og "Hva gjør Pepsi?".

Nå har jeg nettopp tilbrakt en hel dag på kontoret med bare å fotografere de innrammede bildene. Det var ikke så lett som jeg trodde... Hele det hvite området rundt rammene var egentlig ikke så hvitt, og jeg har feika hele området under rammene for å få et kvadratisk format (bildene på epla er penest om de er kvadratiske) Og selv etter endel photoshopping var jeg ikke helt fornøyd. MEN jeg får se etter et kurs i studiofotografering og heller gjøre det om igjen etter det :-) Selve bildene ble jeg iallefall fornøyd med, og det er vel viktigst?



7 kommentarer:

  1. Nå begynner du å få mange fine ting i sjappa di, Henri!

    Jeg liker veldig godt bakken i bildet der Pepsi tisser.

    God helg fra hovedstaden!

    SvarSlett
  2. Takk skal dere ha, ja god helg til dere også :-)

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Fine bilder i strke klare farger!
    Fiducia hadde jeg lånt med hjem fra søsteren mins interiørbutikk Nr. 9 her i Sandefjord. Hun har to stk. stående til salgs der.
    Ha en fin helg!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  4. Ååååh, jeg er forelska i begge!! Jeg er dessverre ganske tight on cash for øyeblikket, men jeg skal absolutt slå til på de der etter hvert! Og jeg liker den fine bloggen din så godt, følger på flekken! :)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig, Datt :-) velkommen skal du være!

    SvarSlett
  6. ååå heldige du som skal til bologna! jeg har veldig lyst å dra dit, skal prøve å høre med forlaget om jeg kan reise med dem en gang. lykke til med dommerjobb:) skal du blogge fra bologna? det hadde vært superinteressant å følge med på!

    SvarSlett