21.03.2011

MIX MAX

Nå er jeg ferdig med mitt nye Mix Max spill! Det er magneter man kan leke med og bytte om hoder og kropper på figurene. De er nå bestillt hos trykkeri (ble litt mange småbiter å lage selv) men med laang leveringstid så kommer de nok ikke før i april en gang. Når de kommer så legger jeg de ut på Epla butikken min fortere enn svint.




Tusen, tusen takk for hjelp med å finne på morsomme kombinasjoner, folkens! Dere får såklart en belønning. Alle som var med å hjelpe til med gode forslag på Mix Max figurer er med i en uhøytidelig liten trekning på et ferdig spill. Synes du det var urettferdig at du ikke fikk være med på trekningen? Skriv et forslag på morsomme Mix Max figurer som kommentar på dette innlegget så er du med du også! Det kan fort komme en utgave til med Mix Max, for det var veldig morsomt å lage!

9 kommentarer:

  1. Kjempefint blei det! Og så gøy med trekning! Lykke til i Bologna! Du er så flink, så det går nok bra:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Ikkje meir å sei om den saken:)

    Eit slikt spel må i hus når det kjem i butikken.
    Kva lagar du det av? Papp? Eller er det magneter slik at det kan brukast på kjøleskapet?

    SvarSlett
  3. Å, så fint det ble!!! Mix Max var et av mine favorittspill da jeg var liten :)

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha :-) Spillet blir magnetisk ja, Anna!

    SvarSlett
  5. Tøff ny logo OG hærlig nytt spill!

    Noe annet..Jeg har skrevet et innlegg på Foreldremanualen.no idag om kunst for barn og DIN kunst er med ;) Ha ei superduper hælg! Klæm

    SvarSlett
  6. Ta en titt på bloggen min nå, så får du deg en overraskelse ;)

    SvarSlett
  7. Heldig grisen som skal reisa til barnebokmessen Bologna. Har du med bok der i år også?

    Ha ein strålande dag!

    SvarSlett
  8. Takk for det, Anna! Jeg reiser på mandag :-) Jeg vet ikke om Gyldendal har pakket med seg boka mi i år, det kan bli spennende å se! Skriver et innlegg om Bologna og barnebokmessa så snart jeg er tilbake.

    SvarSlett
  9. Så flink du er! Fineste Mix Max-spillet jeg har sett. :-)

    SvarSlett