18.03.2011

Redesign av Logo

Jeg ville jo lage en ny logo til meg selv (se forrige innlegg) men da sa dere jammen ifra, hehe. Så det ble heller redesign av den gamle! Tusen takk for all hjelp og for at dere tørr å si ifra :-)

Jeg var i og for seg fornøyd med den gamle logoen, men firmaet mitt heter nå Fauna design (Har nå kjøpt opp domenet www.faunadesign.no) , ikke bare Fauna, så det måtte komme tydligere frem, også ville jeg at den skulle fungere på norsk og engelsk. Om bare noen dager reiser jeg til bokmessen i Bologna og da må jeg promotere meg selv internasjonalt! Skal få en ekstra engelsk side her på bloggen også i løpet av kort tid.

Noe annet som er viktig ved logo er jo at den er leselig i små størrelser, og det tror jeg skal gå bra nå. Skifter ikke ut banneret på toppen før det nye domenet er oppe og går.


7 kommentarer:

  1. Veldig fin den logoen din! Men jeg må si det er ganske genialt av deg å bruke bloggen til å spørre andre om hjelp og veiledning! Kunne jeg ved en anledning adoptert denne ideen din? Jeg sitter nemlig veldig ofte og knoter sjøl, uten å bli enig med meg sjøl, og da kunne det vært kjekt å høre andres mening...

    SvarSlett
  2. Hopp og sprett!!!

    HERLIG header
    * l i k e *

    Takker for super fine ord hos meg..
    Jeg kommer garantert inn til deg igjen:)


    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Utrolig fin logo! Liker :)

    SvarSlett
  4. Og nå har jeg endelig fått tid til å bla meg gjennom hele bloggen din. Digger tingene du lager, og synes du har en utrolig kul stil :) Liker!!

    SvarSlett
  5. Hello!
    Tusen takk for kommentar hos meg :)
    Så artig blogg du har, masse morsomme bilder! Og logoen din var kjempe tøff :)

    klem lillemy

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Fant bloggen din i dag som er kjempefin!
    Du er flink :)
    Har lagt meg til som følger, så gleder jeg meg til å se mer :)
    Ha en fin kveld ;)
    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  7. Hei, for en inspirerende blogg! Digger den nye logoen, bare så det er sagt:-) Her må jeg følge med. Jeg er superinteressert i grafisk design og illustrasjon.. Klem fra meg

    SvarSlett