01.03.2011

Sirkus sirkus!

Nå kommer sirkuset snart til min epla butikk. Noen av dere husker kanskje sirkus illustrasjonen jeg har vist her tidligere? Jeg har tatt utgangspunkt i den og tatt ut utsnitt jeg har jobbet litt videre med. Mulig det blir flere bilder etterhvert i denne serien, jeg får se hvordan disse blir mottatt først. Se epla butikken min for flere bilder i løpet av de neste par dager.



Også med på bildet, må jo nevnes, er min nye stuetapet fra Borge. Fantastisk fornøyd med hvordan den skimrer og skifter farge etter lyset. Samtidig er den såpass nøytral at jeg ikke tror jeg blir lei med det første. Kjæresten min fnyser litt i bakgrunnen her... Også er to av mine fine Babushkaer med. Damen har jeg hatt siden jeg var liten og Kapteinen (som har et helt mannskap inne i magen) var et loppemarkedfunn. Babushkaen ved hundebildet er en av Kapteinenes mannskap.

6 kommentarer:

  1. Skikkelig fine illuatrasjoner altså! Sirkus er gøy:-)
    Likte veldig godt den kaptein-babushkaen også, ble veldig nysgjerrig på hvem han har i magen sin:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. så fine illustrasjoner,
    likte veldig godt han med vektstanga!
    den kunne jeg tenke meg altså...
    så gøy at du legger ut på Epla!
    liker å høre at Orion har kurert deg for hundefrykt:-)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Superfine! Liker de duse fargene og at de ser litt tidløse ut.

    Jeg er også nysgjerrig på hvem som er inni sjømannen. Få se!

    SvarSlett
  4. Oj, så fina illustrationer! Gillar speciellt hundarna. Vore något för mina kids så önskar sig en hund eller två =)

    SvarSlett
  5. Takk takk :-) Da må det nok komme et innlegg om Kapteinens mage snart skjønner jeg!

    SvarSlett