15.03.2011

Sort eller hvit?

Hva sier dere, sort eller hvit? Er som vanlig i tanker om å forandre logoen min, kommer visst aldri i mål. Synes det ble litt mye dilldall med den jeg har nå, også egner den seg IKKE for visittkort. Det blir for små bokstaver. Men fargevalg er alltid vanskelig synes jeg. Sitter helt fast og vet ikke selv hva jeg liker lenger. Da bruker jeg "spør publikum" hjelpemiddelet mitt, der har jeg fått god hjelp før. Så hva liker dere best?


Tusen, tusen takk for innspillene deres så langt, bare for å gjøre det enda verre har jeg laget to til... Litt basert på deres tanker har jeg gått mer tilbake til den logoen jeg hadde fra før :-)




11 kommentarer:

  1. Definitivt hvitt syns jeg var finest!
    Syns headeren din her på bloggen er kjempekul, det går ikke an å flytte litt rundt på elementer så det passer på visittkort da? Evt en kombinasjon av nye farger og det banneret som er rundt logo. Blir sikkert fint uansett! :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også bare få sagt at jeg liker den du allerede har.

    Av de to nye, liker jeg best den på hvit bakgrunn. Men når en lager en logo er det jo viktig at den fungerer både på hvit og svart bakgrunn, eventluelt også som svart hvitt. Logoen du har laget fungerer både på hvit og sort bakgrunn, og jeg synes ikke det er noe i vegen for å bruke begge, etter hva som passer hvor.

    SvarSlett
  3. Hmmm, nå ble jeg skikkelig usikker... Kanskje jeg burde holde meg til den gamle. Men så synes jeg at jeg ser bannere overalt nå, også er det vanskelig å få den til å fungere på små formater med de bokstavene inni banneret.

    SvarSlett
  4. Det hvite appelerte mest til meg ;) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Oi, vanskeleg! Fine, begge to, syns eg - men likar headeren din betre. Kva med å bruke fargane frå headeren, dvs kvit bakgrunn, svart skrift og lyseblå detaljar, evt bytte svart/blå? Kanskje reinare fargemessig? Men uansett; lykke til! Logo er ikkje lett..

    Fiiin dag til deg! Og så håpar eg det går bra med venninna di i Tokyo!

    Klem

    SvarSlett
  6. Fint! Jeg heier på den hvite :)

    SvarSlett
  7. Synes alle var knallfine jeg! :D En liten knapp på nummer 1 og 3 da :)

    SvarSlett
  8. Hmmm... Jeg må egentlig si hvit, det er det jeg synes er finest. A-bokstaven er bare råkul. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Enig, du må ikke finne på å endre den til farger. Har du prøvd å printe den i visittkortstørrelse? Er ikke så sikker på at forntene blir for små. 8pt kan fint leses.

    Når det er sagt synes jeg du skal gjøre noe med spacinga mellom bokstavene, F nærmere A, og A på slutten må trekkes litt mer inn. Jeg ville kanskje endra bittelitt på den ene A-en sånn at det ikke blir så tydelig at det er en font, men mer håndgjort. Rotert den bittelitt og bare endra litt på formen.

    :D

    SvarSlett
  10. Syns dei to siste er så flotte!! Trur òg eg ville ha prøvd meg med den siste, viss ikkje det blir for lita skrift! Men som ein god nr to, er den nestsiste, syns eg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Gløymde å sei at storejenta mi skulle vise meg ei kjekk bok ho hadde lånt på skulebiblioteket igår - det var finaste Pepsi-boka!! Mammaen syns det var stas! Den er KJEMPEFIN!

    SvarSlett