11.05.2011

Hermegåsa?

Noen ganger blir jeg bare helt satt ut. Nå satt jeg bare og surfet litt rundt på nettet, og hva kom jeg over? En idè som er til ganske lik min egen. Et pinnsvin med eple og sopp på piggene sine! Her går jeg rundt og tror jeg er original, men nei da... Plutselig er det noen som har tenkt på AKKURAT det samme :-) Sånn er det vel bare noen ganger i vårt (over) visuelle samfunn, ikke godt å si hvem som først kom på idèen.  Øverst er min plakat, På besøk hos pinnsvinfamilien, som for øvrig er å få kjøpt i min epla butikk. Nedenfor har du et bilde jeg fant på Stockphoto.
"Ideas are like wandering sons.  They show up when you least expect them." 
~Bern Williams




"There is only one way in which a person acquires a new idea:  by the combination or association of two or more ideas he already has into a new juxtaposition in such a manner as to discover a relationship among them of which he was not previously aware."  

~Francis A. Cartier

1 kommentar:

  1. Ja det er rart å treffa på nokon som har eller har hatt dei same ideane som ein sjølve:)
    Eg likar i alle fall pinnsvina med dei lett avrunda piggane veldig godt:)
    Ha ein strålandes dag!

    Tudedu!

    SvarSlett