07.06.2011

Brosjyre for Kragerø skolemusikkorps


J
eg har laget en brosjyre for Kragerø Skolemusikkorps. Den skal brukes for å promoterte korpset og verve nye medlemmer. Dette var et ekstra morsomt oppdrag å jobbe med siden jeg har fulgt korpet i mange år fra sidelinjen, min lillesøster har nemlig vært med der i mange år

Noe som også gjorde dette til et bra oppdrag var at jeg fikk full frihet til utforming. Siden målgruppen er i barneskolealder så syntes jeg det var viktig at uttrykket var lekent og ungt. Ideen min ble å ta utgangspunkt i en vanlig skolekladdebok og lage en slags utklippsbok. Jeg hadde det veldig gøy med teksturer og håndskreven typografi og "teipet" fast bildene i brosjyren. Det er alltid morsomt å utfordre seg selv i å jobbe med ting som er litt anderledes enn det man vanligvis jobber med.
 



2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Så gøy å kunne lage brosjyre - så flink du er !
    Og så hyggelig med kommentar inne hos meg :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Om ikke musikkorpset får flere deltakere nå så vet ikke jeg ;)

    Stilig utforming!

    SvarSlett