08.06.2011

MIX MAX

Dere husker kanskje at jeg for en stund siden jobbet med et Mix max spillmagneter? Nå er det endelig helt ferdig! Jeg har foreløpig bare et spill til salgs på min Epla-butikk, men det kommer flere etterhvert. Trykkeriet jeg brukte var Moo, og de kan jeg virkelig anbefale. Tykt, godt papir, bra fargegjengivelse og rask leveringstid. Jeg festet magneter på baksiden, så de kan henge på kjøleskap eller oppslagstavler. Men så er de også helt supre å leke med uten magneter også, på lange, kjedeligre bilturer for eksempel :-) Det er åtte ulike figurer som kan kombineres på (ehh noen som er gode i hoderegning her?) MANGE måter...



12 kommentarer:

  1. Stilig! Fin eske var det også Ü

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Så synd at nå har jeg et stiiilig innbygd kjøleskap...

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Elsker eska jeg også ;)
    Flinke du! Klæm

    SvarSlett
  4. Åh, så superkulefine!! Jeg har undersøkt huset jeg, og konklusjonene er klar, jeg eier ikke magnetiske flater... :P

    SvarSlett
  5. Takk for tips ang. trykkeri forresten også!

    SvarSlett
  6. Wow så utrolig fine!
    Jeg vil kjøpe, håper du lager fler!

    SvarSlett
  7. Jeg er på vei til å lage flere Kine. Legger de ut på epla så snart jeg får laget opp noen!

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine! Disse bringer frem gode minner. Husker spesielt han sjørøvern jeg hadde... Og den tykke dama.
    Glad jeg fant deg. Følger deg videre.

    SvarSlett