05.06.2011

Vinner av ABC plakat!

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på min ABC plakat med truede dyrearter i forrige innlegg. Det ble ganske likt mellom de som stemte på grønt og de som stemte på rødt, men den grønne stakk altså av med seieren! Men jeg kan fortelle at jeg har fått en idè hvor jeg kan bruke de røde bokstavene også, nemlig en ABC plakat med utdødde dyrearter. Dodo er jo selvsagt her synes jeg, flere forslag?

Gratulerer til Stine i Stines hjem-livet på landet! Du ble trukket ut i min lille uhøytidelige trekning til å få en ABC plakat. Til dere andre så vil jeg si TUSEN TAKK for hyggelige tilbakemeldinger :-) Og hvis dere også har lyst på en ABC plakat så legger jeg den snart ut på min Epla butikk!

2 kommentarer:

  1. HURRA!!! Så heldig jeg var!!!! Blir perfekt på barnerommet, det er ennå ikke innredet ordentlig etter at vi flyttet :) TUSEN TAKK!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Ja, dodo! Og kva med dinosaurar? Mammutar?

    SvarSlett