23.11.2011

Dødelige masker

Jeg var tilfeldigvis innom Epla-bloggen og kom over en bokomslag konkurranse. Aller forlag skal gi ut boksuksessen ’Seaside knitters’ til Norge, og den aller første boka i serien kommer ut snart. Boka heter ’Death by cashmere’ på originalspråket, og har fått tittelen ’Dødelige masker’ på norsk. Det første kapittelet ligger ute til inspirasjon og jeg må si at det gjorde at jeg hadde lyst til å lese hele boka.

Dette måtte jeg selvsagt slenge meg med på! Fikk litt dårlig tid, så skulle gjerne hatt litt mer tid til å finpusse litt, men men. Rakk iallefall fristen! Prøvde å tenke på å lage et design som eventuelt skal kunne tilpasses til hele bokserien, og siden det ikke er noen grense for hvilke motiver jeg kan lage med denne teknikken så skal det gå bra. Det hadde selvsagt vært det beste om jeg hadde kunnet lese hele boka, vanskelig å virkelig treffe med et omslag når man bare har lest et kapittel, men det får stå sin prøve. Så dette er mitt bidrag til konkurransen.

8 kommentarer:

  1. Tenkte på å sende inn jeg også, men fikk rett og slett ikke tid.. Ditt ser superflott ut, kan lett overføres til en serie!

    SvarSlett
  2. Herlig omslag! Siner du har gjort et fantastisk arbeid med dette. Det ser ut som omslaget er strikket! :)

    SvarSlett
  3. Råtøft omslag!
    Æ like ;)

    Lykke til...

    SvarSlett
  4. Spennende bokomslag! Dette ser ihvertfall ved første øyekast ut til å passe perfekt til tittelen. Så spennende å delta i en sånn konkurranse :) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Den boka hadde jeg kjøpt!
    Enig med ReVinyl. RÅTØFT!

    :o)

    SvarSlett
  6. Veldig kult omslag!
    Passet tittelen, og gjorde at jeg også ble litt nysgjerrig på hva boken handler om.
    Lykke til!

    Og ang de oransje kjøkkenskapene, så tror jeg ikke akkurat jeg hadde turt å male det slikt selv, men jeg blir så glad av folk som tør:-)

    Ha en fortsatt god kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempelkult! Du vinner garantert!

    SvarSlett
  8. Hei Henriette! Enig med deg, det kunne ha vært lurt å samle omslagene på et sted! Har sett 2 andre og de var veldig fine óg! Det er så spennende å se hvordan man kan løse et slik oppgav... :D

    SvarSlett