03.02.2012

Monstermanet!

Jeg fikk en henvendelse fra Happyart for en stund siden, om jeg kunne tenke meg å bli med på deres designkonkurranse. Og endelig fikk jeg laget et design til konkurransen! det ble en ganske skummel og farlig monstermanet. Den spiser fisker og havfruer og ....hjelp... dykkere...

Setter utrolig stor pris på om dere vil hjelpe meg ved å stemme på designet mitt. Det gir også ekstra poeng for kommentarer og delinger på facebook, så om dere liker monstermaneten min så spre ordet! Det er bare å logge på med facebook, du trenger ikke lage konto der. Forøvrig så hadde kan jeg anbefale å ta en kikk på de fine designene som har vunnet i deres butikk.

3 kommentarer:

  1. Glad jeg ikke er dykker, men det er jeg altså ikke for jeg har dybdeskrekk. Selvfølgelig skal der stemmes!

    SvarSlett
  2. Og jeg syns det er skikkelig underholdende med monstermaneten din. Skikkelig flott laga!

    SvarSlett