22.05.2012

Dagens gode råd, Filemail

Noen gang opplevd at du skal sende en mail, men akk så får du den i retur fordi du ikke kan sende så store filer med e-post programmet ditt? Det har jeg... MANG en gang. Og jeg har komprimert filer og styra, og sendt vedlegg i flere omganger. Men ikke nå lenger, jeg kom tilfeldigvis borti Filemail her om dagen og må si jeg er fornøyd! Det finnes jo endel andre slike programmer, men dette er det beste sålangt synes jeg. Du kan sende gratis, og du kommer da i gang umiddelbart. Ikkeno "bare meld deg inn her med fullt navn og e-postadresse, så mottar du ørten drittmail i e-posten din til gjengjeld-gratis" men ordentlig gratis, bare å sette i gang å sende med en gang. Men det er en viss begrensning på hvor ofte du kan bruke gratisversjonen, så ser at det lokker med forretningsversjonen, iallefall for slike som meg som ganske ofte må sende store filer til forlag og trykkerier!

1 kommentar:

  1. Bra du deler tips og triks, Henri! Og hyggelig at du blogger litt en gang i blant. Mer av dette ;-D

    SvarSlett