02.06.2012

Interiørprosjekt på gang

Interiør en av mine interesser som ikke kommer så ofte frem her på bloggen. Privat så flytter jeg, og bytter ut, møbler oftere enn andre bytter sokker (Til min samboers frustrasjon, men han syns det blir fint da...igjen). Men nå holder jeg på med et oppdrag der jeg illustrerer interiør, så det synes jeg er kjempe spennende å få lov til å jobbe med. Jeg synes nesten alle oppdrag jeg får involverer søte dyr, så det å kunne strekke seg litt videre og prøve seg på andre temaer synes jeg er veldig spennende. (men joda, sniker inn litt dyr her også, heter jo tross alt Fauna design)

Det som var spesielt utfordrende for meg i dette oppdraget var at min illustrasjonsstil er ganske flat, mens når man skal vise interiør i hele rom så bør man helst ta med perspektiv på en eller annen måte.




Det har jo vært rimelig stille her på bloggen i det siste, men jeg ligger ikke på latsiden altså! Her jobbes det med dette interiørprosjektet, en kunstutstilling jeg skal være med på i sommer og en barnebok (min egen) som skal ut til høsten. DA var dere oppdatert.




5 kommentarer:

  1. Veldig fine bilder! Og spennende prosjekter du jobber med :) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kjempesøte illustrasjoner!!! Takk for kommentar :-)

    SvarSlett
  3. Jobber du som illustratør? Tar du imot eventeulle oppdrag? Signe

    SvarSlett
  4. ÅÅåå liker!! Kjempefine illustrajoner!

    SvarSlett
  5. Dette var utrolig bra! Du er supergod!

    SvarSlett