29.08.2012

Sopp er godt

Ja, da er soppsesongen her igjen! Og for å ære den så legger jeg ut en illustrasjon jeg holder på med nå, men i to fargevarianter. Jeg lager ofte (alltid egentlig) flere fargevarianter, og de har jeg det med å se meg blind på. Så om dere vil si hvilken dere liker best, gjerne med begrunnelse, så setter jeg stor pris på det! Den røde synes jeg er finest som helhet, men den mister jo egenfargene til alle soppene utenom fluesoppen. Og spesielt kantarellen synes jeg det blir litt synd at er rød og ikke gul. Varianten med farger synes jeg blir litt sprikenede i fargene, men alle soppene blir mer interessante i seg selv. Vet ikke om jeg liker den best eller minst. Hva synes du?

3 kommentarer:

  1. Likte den grå best. Det ser ut som om soppen så vidt rekker å poppe opp før frosten biter seg fast i gresset. Selv om den røde bakgrunnen passer godt for å gi høststemning. Men den ble litt "rødvins-tung".

    SvarSlett
  2. Likte soppen med grått bak best. Soppene syns best da, de forsvant litt med rødt bak. Sopp er best!

    SvarSlett